Post by quiracktesbami on Mar 8, 2022 2:07:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ WITHIN ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WITHIN IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator goud ▞▞▞
▞▞▞ WITHIN 2022 version ▞▞▞
Je kunt het niet spelen
De magneetknop werkt niet met mijn Nexus 6p
Ik vind het geweldig dat er hier zoveel dingen te zien zijn en hoe ze zoveel nieuwe dingen toevoegen. Ik zou dit aanraden als de eerste vr-game die iedereen kan krijgen. Geweldig!
Geforceerd sluiten na het openen van de VR-modus
Heeft het twijfelachtige onderscheid dat het het enige programma is dat mijn telefoon volledig heeft laten crashen.
Ik heb de nieuwste droid-turbo en blijkbaar is dat niet genoeg pk's voor deze video, hoewel andere krachtige apps prima werken. Het overslaan maakt de video onbruikbaar. (geen Bluetooth-koptelefoon)
Alle inhoud van deze app is beschikbaar via andere bronnen. Deze app zorgt er echter voor dat mijn telefoon veel oververhit raakt. Meestal zorgt alles langer dan 2 minuten ervoor dat mijn telefoon deze app afsluit vanwege oververhitting. Andere bronnen hebben dit probleem niet. Nieuwe content wordt niet vaak toegevoegd.
Ze werkten eerst 4 seconden en stopten toen volledig. .
Buffers elke keer als ik mijn hoofd draai.
Ik heb alleen gedownload voor catatonisch, maar het is er niet eens. Kan ik het ergens downloaden??
Kan geen inhoud laden telkens wanneer ik een film probeer af te spelen.
Wat is er met de catatone video gebeurd? En alle enge video's hier?
De beelden zijn verbluffend, maar de video lijkt elke 5-7 seconden te bevriezen op mijn Droid Turbo. Ik heb een herstart geprobeerd, maar geen geluk. Suggesties?
Zijn de video's van lage kwaliteit of heb ik een scherm van meer dan 1080p nodig om echt het volledige effect te krijgen?
Demolition Derby 2 Yarış yinn
Ik ben dol op deze app.. maar het werkt niet op mijn Galaxy Note 3.. plz doe iets.. ✌
Fantastische ervaring die ik ooit heb gehad in vr... Beste kwaliteit video's..keep the good work
WITHIN Underholdning choy
Ziet er goed uit, maar krijg de drift niet weg. Samsung s4. Verwijderd. Werkt niet in S7 edge
Kan niets laden.. ik heb alle beschikbare inhoud gedownload, maar als ik het wil spelen, laat het me een zwart scherm zien.. repareer het alstublieft... Ik wil het echt proberen op mijn nieuwe telefoon..
De vr-ervaring voor de allereerste keer was buitengewoon adembenemend. Nooit had ik ooit gedacht dat ik te kwantum zou kunnen binnen en buiten een wereld die cartoonachtig is, ik heb het mijn hele leven op het grote scherm ook op televisie gezien, maar het is niet te vergelijken, zelfs niet in de buurt komen van het scherpstellen door de ogen & 3D-lens van een evo vr (het is een mooi ding)......... Ik sta op het punt om te springen in de ruimte virtu, ik verzeker je dat het (niet van deze wereld) zal zijn Absoluut een vijf⭐ ⭐⭐⭐⭐
Doe nog geen moeite om te downloaden als je van plan bent om het te gebruiken met de Daydream View-headset
Within VR - Cinematic Virtual Reality Aliwan tlv
Beste vr-ervaring dus voor. Ik zal deze app zeker aanraden aan mijn vrienden en familie.
Ik hou van de app!!! Ik vind het ook geweldig dat je kunt kijken in de vr-modus en het normale horloge als je geen vr-headset hebt. Over het algemeen zou ik gewoon zeggen dat het cool zou zijn als het interactief was en een kindersectie of een trending sectie zou hebben.🤩😀
Zeer indrukwekkend. Vooral de film was prachtig.
Dit was geweldig, en het werkt met mijn headset, maar ik weet niet of mijn internet slecht is of wat dan ook, maar dit ding laadt niet. Ik wacht 5 minuten om 5 seconden van een stream te krijgen. Wat ik ook doe. Ik heb een paar apps op mijn telefoon gewist, mijn internetverbinding gecontroleerd (die op volle balken stond) en eigenlijk alles wat ik maar kon bedenken. Kan iemand alsjeblieft helpen?
Within VR - Cinematic Virtual Reality Hordiq kxl
Goede app, maar crasht niet elke keer als ik laad
De gyroscoop wordt gedetecteerd met de as verwisseld: links/rechts in plaats van omhoog/omlaag. Ook is VR-weergave onjuist, waarbij alleen verticale lijnen worden weergegeven.
Leuk en ik wacht nog steeds op mijn vr headset. Dus over het algemeen werkt bewegen goed bij het afspelen van films. Veel leuke korte films
Hoewel de films niet erg soepel lopen op mijn telefoon, zijn de beelden en surroundgeluiden echt geweldig. Veel belovend voor de toekomst.
Kon niet eens downloaden!!!!!
Laad de video's niet nadat ik ze naar mijn Samsung Note 4 had gedownload. Mijn verloofde kon de TED-demo wel bekijken op zijn IPhone 6s en het ziet er geweldig uit! Los de bugs op en je hebt iets GROOTS! Ik kan niet wachten om terug te komen en te vertrekken en een geweldige recensie.
waar is catatonisch?
Within VR - Cinematic Virtual Reality Hiburan sgcs
het werkt niet... fout na het downloaden van video..